Obchodné podmienky

  1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

    Obchodné podmienky sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a prevádzkovateľom uzatvorené prostredníctvom internetového obchodu Prevádzkovateľ: U–MAX, spol, s r. o. Miestneho priemyslu 1028 029 01 Námestovo IČO 36432849 IČDPH SK2022045168 Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá odoslala elektronickú objednávku spracovanú internetovým obchodom www.u-max.sk Elektronická objednávka: Odoslaný elektronický formulár, ktorý obsahuje informácie o kupujúcom, o objednanom tovare z internetového obchodu www.u-max.sk a o celkovej cene objednávky. Obchodné podmienky: Bližšie upravujú práva a povinnosti prevádzkovateľa a kupujúceho, tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy. Je potrebné sa s nimi pred odoslaním objednávky oboznámiť. Odoslaním objednávky odberateľ vyjadruje súhlas s obchodnými podmienkami.

  2. Ochrana osobných údajov

    Keďže osobné údaje našich klientov podliehajú zákonu o ochrane osobných údajov, tieto sú zhromažďované výlučne pre potreby spoločnosti U–MAX, spol, s r. o.

  3. Ako nakupovať?

    Nakupovať môžete buď prostredníctvom Kategórií a Akcií v ľavom menu, kde nájdete všetok tovar prehľadne rozdelený do rôznych skupín, alebo v prípade, že hľadáte konkrétne náradie, alebo konkrétny materiál, môžete použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Pre detailný popis k jednotlivým položkám stačí kliknúť ľavým tlačidlom na obrázok, prípadne názov tovaru o ktorý máte záujem. Ak sa rozhodnete tovar si zakúpiť, zadajte do políčka vedľa nákupného košíka počet potrebných kusov a kliknite na obrázok košíka, aby bol tento tovar zaradený do Vašej objednávky. Takýmto spôsobom môžete do nákupného košíka pridať ľubovoľný počet náradia a materiálu. V pravej hornej časti môžete počas celého nakupovania vidieť vedľa nápisu „Nákupný košík” výslednú sumu tovaru, ktorý máte zatiaľ v nákupnom košíku. Pokiaľ ste si už vybrali všetko, čo by ste si chceli kúpiť, kliknite prosím Vás na tento nadpis „Nákupný košík“. Skontrolujte si obsah košíka a pokračujte kliknutím na Objednávka. Vyplňte požadované údaje a kliknite na pokračovať. Posledným krokom je už len potvrdenie objednávky kliknutím na tlačítko Odoslať.

  4. Objednávka

    Po zaregistrovaní objednávky Vám bude odoslané potvrdenie e-mailom, resp. vykonané telefonické overenie našim pracovníkom. Ak budete mať z akýchkoľvek dôvodov záujem o stornovanie Vašej objednávky, kontaktujte nás info@u-max.sk, alebo telefonicky na čísle +421 43 5309 359. V prípade, že bude objednávka zrušená z našej strany, budete na túto skutočnosť upozornení e-mailovou správou na adresu, ktorá je uvedená vo Vašej registrácii, resp. pri Vašej objednávke.

  5. Expedičné doby

    Expedičné doby sú rozličné v závislosti od typu tovaru ale našou snahou je vybaviť a obstarať všetok tovar maximálne do dvoch dní. Tovar, ktorý máme na sklade, je expedovaný v deň obdržania objednávky, pod podmienkou, že objednávka bola prijatá do 12:00 hod. Objednávka prijatá po 12:00 hodine može byť expedovaná nasledujúci deň. Tovar objednaný cez víkend, alebo cez sviatok bude expedovaný do 48 hodín od prvého nasledujúceho pracovného dňa po sviatku, či víkende. Tovar, ktorý nemáme na sklade okamžite po obdržaní zasielame, resp. upozorňujeme zákazníka na možnosť osobného odberu v prípade ak si zvolil takúto možnosť.

  6. Osobný odber tovaru

    Tovar z internetového obchodu www.u-max.sk je možné vyzdvihnúť na odbernom mieste v predajni v Námestove, ktoré nájdete na adrese sídla spoločnosti. Otváracia doba predajne je v pracovných dňoch (pondelok – piatok) od 7:30 hod. do 16:00 hod. Pokiaľ ste zvolili ako spôsob doručenia osobný odber, budete upozornení buď telefonicky alebo emailom na to, že tovar je v predajni v Námestove pripravený k prevzatiu. U osobného odberu je možná iba platba v hotovosti (akceptujeme platobné karty).

  7. Platby a dodanie tovaru

    Kuriér doručí tovar vždy do druhého pracovného dňa od prevzatia zásielky u nás, pričom cena za odoslanie tovaru Vám bola automaticky pripočítaná ku koncovej cene podľa toho, aký spôsob dopravy ste si zvolili. Ak Vás pracovník zásielkovej služby nezastihne na uvedenej adrese a máme na Vás mobilné číslo, zavolá Vám. V prípade neuvedenia mobilného čísla Vám nechá v poštovej schránke lístok s telefónnym číslom. Na uvedené telefónne číslo môžete zatelefonovať a dohodnúť si iný čas a miesto dodania. Platba bude uskutočnená spôsobom aký ste si vybrali pri vypisovaní objednávky.

  8. Reklamačný poriadok

    Tovar z www.u-max.sk je k Vám doručovaný prostredníctvom UPS. Môže sa stať, že zásielka k Vám príde poškodená. V takom prípade postupujte, prosím, nasledovne:

    • Zásielku si pred doručovateľom prezrite a otvorte.
    • V prípade poškodenia obalu (roztrhaný, rozmočený…) spíšte ihneď s doručovateľom protokol o poškodení zásielky.

    V prípade problému s doručovateľom, nám napíšte na adresu info@u-max.sk. Do predmetu uveďte „Sťažnosť na dopravu“, popíšte problém, uveďte kontakty na seba, číslo zásielky a číslo faktúry. Váš problém budeme riešiť s dopravcom a oznámime Vám ďalší postup. Poškodené zásielky nemôžu byť Vašou starosťou a nesmú Vám znepríjemňovať nakupovanie na www.u-max.sk. Príjemca zásielky je povinný si pri prevzatí zásielku prezrieť a pri zjavných a na povrchu obalu zásielky viditeľných poškodeniach, (ale aj pri zjavných a vo vnútri zrejmých čiastočných stratách zásielky), tieto poškodenia ihneď hlásiť. O rozsahu poškodenia, alebo čiastočnej strate obsahu zásielky musí byť ihneď spísaný zápis o škode. Doručovateľ je povinný takýto zápis spísať. Ak nie je poškodenie alebo čiastočná strata obsahu zásielky pri jej prevzatí zrejmá, je príjemca zásielky povinný obratom nahlásiť vznik škody zasielateľovi na telefónnom čísle +421 43 5309 359. Príjemca je povinný umožniť zasielateľovi, aby sa pred spísaním zápisu o škode osobne (fyzicky) presvedčil o rozsahu škody. Príjemca po spísaní reklamačného protokolu zasielateľom, bez odkladu písomne kontaktuje predávajúceho. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené škody, t.j. musí oznámiť o aké škody, poškodenia ide a ako sa prejavujú. K reklamácii je vo všetkých prípadoch nutné predložiť: reklamačný protokol, kompletný zoznam tovaru a kópiu faktúry. Po prijatí vyššie uvedených náležitostí, predávajúci začne reklamačné konanie u zasielateľa. Zasielateľ je povinný reklamáciu vybaviť najneskôr do 30 dní od jej začatia. Predávajúci ďalej informuje kupujúceho najneskôr do troch dní od prijatia vyjadrenia o reklamácii od zasielateľa. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako za škody spôsobené vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohoto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

    Záruka vrátenia peňazí

    Aby ste nákupom na www.u-max.sk nepodstupovali žiadne riziko, spoločnosť U-max s. r. o. Vám garantuje vrátenie peňazí. Túto záruku poskytujeme, pretože sme si vedomí, že pri nakupovaní cez internet si nemôžete tovar riadne prezrieť a tak sa môže stať, že si objednáte niečo iné, ako ste si predstavovali. Ak zistíte bezprostredne po obdržaní tovaru, že Vám nevyhovuje, máte možnosť ho bez uvedenia dôvodu vrátiť. Peniaze Vám budú zaslané späť.

    Podmienky pre vrátenie peňazí:

    • Tovar musí byť neporušený v originálnom obale tak, aby mohol byť ďalej ponúkaný zákazníkom.
    • Zákazník musí zásielku odoslať do 7 dní po obdržaní tovaru.
    • Vo vrátenej zásielke musí byť vložená kópia útržku z dobierkovej alebo balíkovej zloženky.
    • Vraciame Vám iba peniaze za tovar, nie poštovné a balné. Tovar zasielajte bežnou balíkovou poštou. Zásielky na dobierku nebudú prijaté.

    Tovar zasielajte na adresu:

    U-max, spol. s r. o.
    Miestneho priemyslu 1028
    029 01 Námestovo
vlavo
vpravo

Novinky na Váš e-mail

Chcete byť informovaný o najnovších akciách?
OK
Podporované karty
MasterCard VISA
Podporované platobné systémy
ČSOB Pay GP Web Pay